Tuesday, January 31, 2012

Please, somebody help me whit this translation english to spanish?

I am trying to translate to spanish some sentences from a manual, it is from an electronic instrument, please if you can help me, the sentences are:



- 4-pin soil resistance meter

- it is a 4 terminal, null balancing ohmmeter

- 2 pin device for soil resistance measurements

- c1 and c2 binding posts

- is only sensitive to 97 Hz, ans so is not affected by stray ac or dc currents

- an indicates a difference on the null detector



I hope you could, bye.Please, somebody help me whit this translation english to spanish?
-Contador de resistencia el茅ctrica de los suelos de cuatro clavijas.

-Es 贸hmetro de equilibrio nulo de cuatro terminales.

-Es un aparato de dos clavijas que calcula la resistencia el茅ctrica de los suelos.

-Los postes de sujetar c1 y c2

-Sensible s贸lo a los 97 hercios y por eso no le afectan los corrientes aleatorios de los CA ni los CC.

-"an" es indicio de una desviaci贸n en el detector nulo.



lo de los "postes de sujetar" me da dudas... pero no se me ha ocurrido nada m谩s preciso.Please, somebody help me whit this translation english to spanish?
4-pin soil resistance meter

Medidor de resistencia contra tierra de 4 clavijas



- it is a 4 terminal, null balancing ohmmeter

- 2 pin device for soil resistance measurements

- c1 and c2 binding posts

- is only sensitive to 97 Hz, ans so is not affected by stray ac or dc currents

- an indicates a difference on the null detectorPlease, somebody help me whit this translation english to spanish?
- contador de la resistencia del suelo de 4 contactos

- es una terminal 4, un ohm铆metro de equilibrio nulo

- dispositivo de 2 contactos para las medidas de la resistencia del suelo - c1 y los postes

- es solamente sensible a 97 hertzios, la American National Standard as铆 que no es afectada por las corrientes perdidas de la CA o de la C.C. - indica una diferencia en el detector nulo



Hope This Helps
  • printer cartridge
  • No comments:

    Post a Comment